ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





حرف دلم با خدا.................

خدایا دلم میخواد تا جون دارم فریاد بزنم

كاش میشد خیلی راحت حرف زد تمام حرفهایی كه یه عمر بر قلب كوچكت سنگینی میكنند تمام چیزهایی كه یه عمر روح تو را اذیت كردند

خدایا میدونم در همین 28 سال زندگیم فقط تورو اذیت كردم راستش تو تنها كسی بودی كه همیشه داشتم تو تنها كسی بودی كه كه همیشه پیشم بودی و هرگز تنهام نگذاشتی خدایا تو همه دارایی منی همه وجودم ازت ممنونم به خاطر اینكه همیشه دوستم داشتی حتی وقت هایی كه بد بودم حتی وقتهایی كه ناسپاس بودم حتی وقتهای كه من فراموشت كردم وقتهایی كه گناه كردم و تو دم نزدی خدایا دلم میخواد تا جون دارم فریاد بزنم خدایا من تنها تورو دارم تنهام نذار خدایا خیلی تنهام از این ادما دلگیرم برخی اذیتم كردند هیچ وقت به معنای واقعی دوستم نداشتند هر وقت هم كه واژه دوست داشتن به كار بردند دروغ گفتند برای دروغ گفتنشون هزار دلیل داشتند ولی حیف كه من هیچ وقت با اینها بد نبودم من با اینها بد نبودم ولی اینها با من بد بودند با اینا مهربان بودم با من نامهربان بودند

خدایا من معامله را غلط كردم من دلی را نشكستم اگر شکستم من رو ببخشند ولی هر لحظه دلم شكست داغون شدم و دم نزدم كاش انقدر كه با اینها مهربان بودم با تو مهربان بودم مهربان خدای من منو ببخش
من همه ادم هارو صمیمانه با همه وجودم دوست داشتم نه دروغی بود نه ریایی پس چرا شكستند مرا پس چرا هیچ وقت تشكری نكردند و دستم را با مهربانی نگرفتند به رنج اینان رنجور و به خوش هایشان دلخوش بودم به غمشان غمگین به شادیشان شاد بودم خدایا خودت همیشه شاهدم بودی شاهد همه چیز من ازحنده هایم تا شادیهایم خدایا میدونم همیشه دوستم داشتی و همیشه به یادم بودی میخواهم فراموشم نكنی میخواهم تنهام نذاری بیشتر از همیشه امروز محتاج توام

 

 
 

 



نظرات شما عزیزان:

بانـ-ـوی خیـ-ــال
ساعت20:29---1 اسفند 1390
آره راستــــ میگیــــــ ....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 8:3 | |